Vilkår

Vilkår for bruk av tjenesten

Velkommen til vår applikasjon for samarbeid om skademeldinger. Ved å bruke denne tjenesten godtar du følgende vilkår:

1. Generell informasjon

Dette dokumentet beskriver vilkårene for bruk av applikasjonen. Ved å benytte tjenesten bekrefter du at du har lest, forstått og akseptert disse vilkårene.

2. Tjenestens funksjonalitet

Applikasjonen lar bilførere samarbeide om å utarbeide en skademelding fra begge perspektiver. Resultatet er en generert PDF med første side (gjennomslagssiden) av skademeldingen, som sendes til begge parter. Betalingen for tjenesten håndteres av en av partene, jf. nærmere avtale.

3. Ansvar og nøyaktighet

Du er selv ansvarlig for nøyaktigheten av opplysningene som legges inn i systemet. Applikasjonen fungerer som et verktøy for å hjelpe til med utarbeidelsen av skademeldingen, og vi påtar oss ikke ansvar for eventuelle feil eller unøyaktigheter i det endelige dokumentet.

4. Personvern

Vi forplikter oss til å beskytte dine personopplysninger i henhold til gjeldende personvernlovgivning. Vi vil ikke dele noe data med noen tredjeparter eller andre aktører. Se vår personvernerklæring for mer informasjon om hvordan vi håndterer dataene dine.

5. Endringer i vilkårene

Vi forbeholder oss retten til å endre disse vilkårene når som helst. Alle endringer vil bli publisert på denne siden, og din fortsatte bruk av applikasjonen etter at endringene trer i kraft, anses som aksept av de nye vilkårene.

6. Tvisteløsning

Enhver tvist som måtte oppstå i forbindelse med disse vilkårene, skal forsøkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lar seg gjennomføre, skal tvisten avgjøres etter norsk lov.

Salgsvilkår

1. Parter

Tjenesten tilbys av Decidable, organisasjonsnummer 927524627, med adresse Thereses gate 42 0168 Oslo og e-post post@decidable.no (heretter "oss" eller "vi"). Kjøper er den parten som betaler for tjenesten (heretter "du" eller "kjøper").

2. Betaling

Betaling for tjenesten skjer etter forhåndsvisning av skademeldingen og beløper seg til 139 kr. Betalingen gjennomføres via Vipps, og du vil bli belastet først når du bekrefter kjøpet. Alle priser er inkludert merverdiavgift der det er aktuelt.

3. Levering

Tjenesten leveres digitalt i form av en ferdig utfylt skademelding som blir tilgjengelig for deg umiddelbart etter betaling. Skademeldingen kan lastes ned eller sendes til deg via e-post, avhengig av valgt leveringsmetode.

4. Angrerett

I henhold til angrerettloven har du 14 dagers angrerett fra tidspunktet du mottar bekreftelse på kjøpet, forutsatt at tjenesten ikke er fullt ut brukt. Siden tjenesten innebærer en digital levering av en skademelding som utarbeides basert på dine opplysninger, samtykker du til at angreretten bortfaller dersom skademeldingen er lastet ned eller på annen måte tatt i bruk. For å benytte angreretten, kontakt oss på post@decidable.no innen fristen.

5. Retur

Da dette er en digital tjeneste, er det ingen fysisk retur. Dersom du har krav på refusjon innenfor angreretten og tjenesten ikke er brukt, vil beløpet på 139 kr bli tilbakebetalt innen 14 dager etter at vi har mottatt din henvendelse.

6. Reklamasjonshåndtering

Hvis det oppstår feil ved tjenesten, som at skademeldingen inneholder feil på grunn av systemet vårt, ber vi deg kontakte oss på post@decidable.no innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget. Vi vil korrigere feilen kostnadsfritt eller refundere beløpet dersom feilen ikke kan rettes.

7. Konfliktløsning

Dersom det oppstår en tvist mellom deg og oss, oppfordrer vi deg til å kontakte oss først for å finne en løsning. Hvis vi ikke kommer til enighet, kan saken bringes inn for Forbrukertilsynet eller løses gjennom domstolene. Tvister skal håndteres i henhold til norsk lov, og verneting er Oslo Tingrett.